ویلای پیش ساخته فول امکانات

فهرست مطالب

ویلای پیش ساخته یا سازه پیش ساخته با امکانات و تجهیرات کامل مطابق با نیاز و خواسته شما ، ساخت ۴۰ روزه و تحویل در محل با کانکس سازان : اگر صاحب قطعه زمینی در محلی مناسب هستید و به دنبال راهی برای قرار دادن یک ویلا درون آن هستید، بهترین گزینه برای شما خریداری ویلای پیش ساخته یا سازه پیش ساخته است. امروزه متخصصان توانسته اند انواع سازه ها را به صورت کانکس تولید نمایند. علاوه بر آن، شما با خریداری سازه پیش ساخته شده از هزاران دردسر ساخت ساختمان خلاص می شوید. البته در نظر داشته باشید که سازه های پیش ساخته شده دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام برای یک محیط تولید شده اند. به همین دلیل پیشنهاد می شود در هنگام خریداری و تخمین قیمت ویلای پیش ساخته شده، تحقیقات مورد نیاز را انجام دهید و از متخصصان در این زمینه مشورت بگیرید.

به نسبت سازه های معمولی بتنی و فلزی سبکتر می باشد . قابلیت جابجایی از مکانی به مکان دیگر را دارد . در بیشتر شهرهای شمالی در بین جنگلها جلوه ای زیبا دارند و استفاده می شوند.  از ویلای پیش ساخته می توان در هر اقلیم آب و هوایی استفاده کرد . ساخت این نوع سازه پیش ساخته بسیار کم هزینه تر از سازه های بتنی و فلزی ثابت می باشد . در زیر به برخی از ویژگی ها و مزیت های این نوع از سازه ها اشاره ای می کنیم .

ویلای پیش ساخته

طراحی و نمای ویلا

در کارگاه کانکس سازی , با استفاده از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری بروز دنیا برای طراحی و دکوراسیون داخلی و نمای خارجی بهترین و جذاب ترین طرح ها را برای سازه های ویلـای پیـش ساخـته ارائه می کنیم . استفاده از نیروی متخصص و جوان در کانکس سازان ما را به این برتری رسانده است تا بتوانیم مشتریان خود را بر اساس آنچه از ما خواسته اند راضی نگهداریم .

نمای خارجی هر سازه پیش ساخته زیبایی خاصی به محیط اطراف می بخشد و نیز تاثیر مستقیم بر روحیه افراد منطقه دارد . لذا باید بهترین و شیک ترین نما را برای سازه های پیش ساخته ظراحی کنیم . از طرفی دکوراسیون و چیدمان داخلی ویلای پیش ساخته نیز باید ساکنین آن را راضی کند . استفاده از بهترین تاسیسات داخلی و خارجی استفاده از بهترین نوع پارتشین بندی و ام دی اف و.. از اهمیت بالایی برخوردار است .

مهندسین سازه , مهندسین دکوراسیون , مهندسین طراحی و نما در کانکس سازان با بروز ترین امکانات و استانداردهای روز دنیا در طراحی و تولید خانه های پیش ساخته بهترین و با کیفیت ترین ویلای پیش ساخته را برای شما طراحی و تولید خواهند کرد.

ویژگی های مهم

  1. مقاوم در برابر زلزله ( کاهش نیروز زمین لرزه به ویلای پیش ساخته ) : توجه داشته باشید در طرای و سایخت ویلای پیش ساخته از مصالح درجه یک فولاد و بتن استفاده شده است که تامین کننده اصلی مقاومت سازه پیش ساخته در برابر نیروهای وارده می باشد استفاده شده و با استفاده از تکنولوژی نوین در طراحی و ساخت خانه های پیش ساخته وزن ویـلای پیـش سـاخته را کاهش داده ایم به صورتی که بتواند در برابر زمین لرزه نیروی کمی به ساختمان وارد شود .
  2. امنیت و ایمنی ویلای پیش ساخته  : یکی دیگر از ویژگی های ویـلای پیـش ساخـته کانکس سازان ایمنی ساختمان می باشد . تمامی قطعات ویلایی پیش ساخته در کارگاه با نظارت مهندسین سازه تولید و ساخته می شود و مورد تایید سازمان مسکن و شهرسازی نیز می باشد لذا از نظر ایمنی تمام استانداردهای روز دنیا را در ساخت یک سازه ویلایی پیش ساخته رعایت می شود .
  3. مقرون به صرفه بودن ویلای پیش ساخته : استفاده از مواد عایق استاندارد در ساخت سازه های پیش ساخته از نظر صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی بسیار اهمیت دارد . همچنین هزینه ساخت این نوع از سازه ها نسب به سازه های بنتی و فلزی کامل بسیار پایین می باشد.

مزایای ویلای پیش ساخته

  1. حمل و نقل آسان به دلیل وزن سبک , کاهش هزینه در جابجایی سازه پیش ساخته
  2. سرعت بالا در نصب سازه پیش ساخته
  3. استفاده از عایق بندی استاندارد در سازه پیش ساخته و در نتیجه کاهش هزینه مصرف انرژی
  4. مقاومت ویلای پیش ساخته در برابر زلزله و زمین لرزه های تا ۷٫۵ ریشتر
  5. به دلیل استفاده از فولاد و بتن ویژه در طراحی سازه پیش ساخته مقاوم است در برابر آتش سوزی
  6. مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید
  7. قابلیت جابجایی ویلای پیش ساخته به موقعیت دیگه با کمترین آسیب در سازه پیش ساخته
  8. قابلیت ساخت برای تمام اقلیم آب و هوایی
  9. کاهش هزینه زمان ساخت و حقوق در سازه های پیش ساخته
  10. صرفه جویی در زمان ساخت و هزینه های جانبی آن ( سازه پیش ساخته به دلیل استفاده از روش های صنعتی ساختمان نسبت به سازه های رایج بتنی و فلزی ثابت ۶۰ در صد سریعتر اجرا می شود . )
  11. نصب آسان و سریع تاسیسات بر روی ویلای پیش ساخته ( سازه پیش ساخته ) در این مورد باید طراح کانکس دقت داشته باشد در زمان تهیه قطعات سوراخکاری های لازم بر روی قطعات فولادی برای اجرای تاسیسات رو در نظر بگیرد .
  12. اتصالات پیچی و نصب قطعات به راحتی انجام می شود .
  13. ویلای پیش ساخته به صورت کامل از نظر صدا , گرما و سرما عایق بندی شده است
  14. تمام قطعات و اجاری سازه پیش ساخته به نسبت سازه های متداول ثابت سبک تراند و لذا در جابجایی و نصب از جرثقیل ای سبک نیز می توان استفاده کرد و نیازی به ماشین آلات سنگین برای جابجایی نداریم لذا هزینه حملل و نقل نیز بسیار پایین می آید .

موارد استفاده از سازه پیش ساخته

  1. استفاده در انبوه سازی و ساختمانهای چند واحدی
  2. استفاده از سازه پیش ساخته برای دفاتر و ساختمان های تجاری کوچک
  3. برای مراکز آموزشی مناطق خاص می توان از سازه های پیش ساخته ویلایی استفاده کرد .
  4. برای ساخت ویلا های شیک و جذاب در باغ ها
  5. برای ساختمان پلیس نیزمی توان استفاده کرد
  6. در ساخت نماز خانه ها , سرویس بهداشتی , رستوران و … در بین راه های مواصلاتی شهر ها می توان استفاده کرد
  7. برای ساخت کمپ راهداری , ساختمان های تجهیز کارگاهی می توان استفاده کرد .
  8. برای ساخت مدیریت پمپ بنزین و گاز می توان از ویلای پیش ساخته استفاده نمود/.
  9. ساخت مجتمع های تفریحی و تجاری بین راهی می توان از سازه پیش ساخته استفاده کرد .
  10. ساخت آلاچیق در پارکها و فضای سبز
  11. ساخت مدرسه در روستا ها و برخی از مناطق شهری کم جمعیت
  12. ساخت کمپ بین راهی برای هلال اهمر
  13. و…

قیمت سازه پیش ساخته , ویلایی پیش ساخته

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم هزینه ساخت , سرعت ساخت و حمل و نقل سازه پیش ساخته , ویلایی پیش ساخته به نسبت سازه های معمولی بتنی و فلزی ثابت بسیار پایین است ولی برخی از عوامل در هزینه این نوع از سازهای پیش ساخته تاثیر گذار می باشد مانند : ابعاد سازه پیش ساخته , تاسیسات و قطعاتی که در ان استفاده شده اند , طراحی و نمای داخلی , دک.راسیون داخلی سازه پیش ساخته ,و…

لذا قیمت بر اساس سفارشی که شما مد نظر دارید تمام هزینه های ساخت با کمترین قیمت برای شما طراحی و تولید خواهد شد .

بهترین کیفیت در ساخت ویلای پیش ساخته را با ما تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید