فروش کانکس اقساطی , خرید کانکس اقساطی

فهرست مطالب

فروش کانکس اقساطی در کانکس سازان

کانکس سازان در جهت ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز شرایط فروش کانکس اقساطی را فراهم ساخته است . در فروش اقساطی کانکس تمامی مشتریان عزیز می توانند با پرداخت بخشی از قیمت کانکس اقدام به خرید آن نماییند به صورتی که مابقی هزینه را در اقساط تعیین شده به شرکت کانکس سازان پرداخت نمایند . مشتری می تواند هر نوع کانکسی را که می خواهد انتخاب کند و از این روش برای خرید بهرمند شود . تمامی کانکس های تولید شده در کانکس سازان که شامل : کانکس مسکونی , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس نگهبانی , کانکس ویلایی , کانکس کارگاهی و … به صورت اقساطی به فروش می رسد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در کانکس سازان در خصوص خرید اقساطی کانکس تماس بگیرید . ارائه مشاوره و راهنمایی لازم جهت خرید کانکس مفید خواهد بود .

آدرس :

تهران آزادگان جنوب بلوار ایران خودرو دیزل خ مدرس پلاک ۸صادقی

تلفن :

۰۲۱۵۵۹۱۸۲۸۵

۰۹۱۲۲۵۰۹۷۵۵

فروش کانکس اقساطی

 

شرایط خرید اقساطی کانکس

مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی فروش کانکس سازان با کارشناسان ما در خصوص خرید اقساطی انواع کانکس مذاکره نماییند در بیشتر موارد فروش اقساطی کانکس بخشی از مبلغ که حداقل ۲۵ درصد است توسط خریدار باید پرداخت شود مابقی بر اساس راهنمایی کارشناس فروش ما در کانکس سازان و رضایت مشتری در مدت تعیین شده پرداخت خواهد شد .
شما می توانید اطلاعات خود را با مراجعه به دفتر مرکزی ما کامل نمایید . در ضمن فروش کانکس اقساطی یک قرارداد رسمی بین مشتری و مجموعه کانکس سازان است .

محصولاتی که به صورت اقساطی بیشترین فروش را داشته اند

فروش کانکس ویلایی ۱۰۰ متری به صورت اقساطی

یکی از انواع کانکس هایی که فروش بیشتری در مجموعه داریم کانکس ویلایی می باشد . به دلیل بزرگی کانکس ویلایی قیمت این نوع کانکس ها بالا می باشد به ویژه زمانی که کانکس به صورت سفارشی وبا مواد اولیه با مقاومت متفاوت ساخته شود . از این رو معمولا مشتریان کانکس ویلایی اکثرا توان خرید نقدی این نوع کانکس ها را ندارند که کانکس سازان در راستای فراهم کردن راهی آسان برای خرید کانکس ویلایی روش فروش قسطی را مد نظر گرفته اند . کارشناس فروش کانکس سازان بر اساس بودجه مشتری راهنمایی لازم را برای خرید قسطی کانکس ویلایی ارائه خواهد داد. با ما تماس بگیرید.

کانکس ویلایی 100 متری