انواع کانکس دست دوم 

هر سازه برای اینکه بیشترین کاربرد و عمر طولانی داشته باشد نیاز به نگهداری می باشد . لذا کانکس و کانتینر نیز از این امر خارج نمی باشند . با تمام اینها باز هر سازه ای طول عمری دارد . کانکس نیز در انواع مختلفی که ساخته و طراحی می شود دارای طول عمر می باشد و بعد از اتمام این زمان نیاز به باز سازی و تعمیر نیز دارد.
برخی از افراد لازم می دانند که به جای تعمیر کانکس آن را بفروشند . در این صورت به دلیل عمری که کانکس کرده به عنوان کانکس دست دوم مطرح می  باشد . گروه صنعتی کانکس سازان این نوع از کانکس ها را با قیمتی مناسب و توافقی از فروشنده می خرد و بازسازی می کند و آماده فروش به عنوان کانکس دست دوم می کند .
از طرف دیگر افرادی نیز هستند که نمی خواهند هزینه ای زیاد برای طراحی و ساخت کانکس نوع پرداخت کنند . لذا کانکس دست دوم را از ما درخواست می کنند که همیشه در انبار کارگاه کانکس سازان چندین نوع کانکس دست دوم موجود می باشد .از طرف اقدام به فروش آن می کند .
کانکس دست دوم

برخی از ویژگی های کانکس دست دوم

  • کانکس های دست دوم بعد از خرید کاملا بازسازی می شوند و از هر نظر عایق بندی , تاسیسات  و. … کاملا بررسی می شوند که مشکلی نداشته باشند .
  • قیمت پایینی نصبت به کانکس های نو دارند و بیشتر افراد توان خرید آن را دارند .

حمل و بارگیری کانکس دست دوم

همانند کانکس های نو که در کارگاه کانکس سازی , کانکس سازان به فروش می رسد. هزینه حمل و بارگیری کانکس دست دوم نیز به عهده مشتری می باشد ولی برای اینکه کانکس سالم به مقصد برسد تیم حمل و ارسال کانکس سازان با تجربه ای بالا به یاری مشتری می آیند .

بالاترین خریدار کانکس دست دوم گروه صنعتی کانکس سازان این امکان را برای مشتریان کانکس و خانه های پیش ساخته شرکت فراهم کرده است که شرکت ها و یا افرادی که به کانکس و یا کانکس های خود احتیاجی ندارند و یا قصد فروش کانکسهای دست دوم خود را دارند ,  آنها را خریداری کرده و به مشتریانی که نیاز دارند بفروشد .
البته کانکس های ساخت و تولید این شرکت در اولویت خرید قرار دارند.و  کانکس های تولید شرکت های دیگر باید حتما بازدید و بررسی گردند تا قیمت گذاری گردند.کانکس سازان  کانکس های دست دوم شما را به بهترین و بالاترین قیمت خریداری میکند و با کمترین قیمت ممکن به خریداران کانکس دست دوم ارائه میدهد.بدیهی است که در صورت نیاز کانکس به تعمیرات و باز سازی کانکس دست دوم تعمیر و باز سازی شده و بعد از برطرف کردن ایرادات و معایب به خریداران کانکس فروخته میشود.شما میتوانید برای خرید ویا فروش کانکس دست دوم با ما تماس بگیرید.
چنانچه خریداران محترم کانکس این شرکت پس از استفاده قصد فروش هریک از کانکس های خریداری شده خود را داشته باشند کارشناسان این شرکت پس از کارشناسی کانکس خریداری شده حداکثر باکسر ۳۰% از قیمت خرید کانکس مورد نظر را خریداری می نمایند.جهت ارسال عکس های کانکس دست دوم به آدرس ایمیل شما مشتری گرامی ، لطفا با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس دست دوم

واضح است که خیلی از موارد تاصیر زیادی در تعیین قیمت کانکس دست دوم دارد به ویژه مدت کارکرد کانکس در زیر به برخی از موارد مهم اشاره ای می کنیم :

  • مدت کارکرد کانکس
  • میزان پوسیدگی شاسی و بدن اصلی کانکس تاثیر زیادی بر قیمت کانکس دست دوم دارد.
  • میزان خرابی در و پنجره ها
  • وضعیت سیم کشی و لوله کشی و نیز کارکرد آن
  • میزان از بین رفتن رنگ بدنه کانکس
  • آسیب دیدگی و خمیدگی های کانس موقع جابجایی
  • وضعیت داخلی کانکی به ویژه عایق بندی و ام دی اف و یا پی وی سی که برای نما استفاده شده
  • وضعیت سرویس بهداشتی کانکس
  • چگونگی عمل کرد لولا ها و تاسیسات کانکس
  • و بسیاری از موارد دیگر که در قیمت گذاری کانکس ارتباط زیادی دارد.

نگهداری و تعمیرات کانکس دست دوم

همانطور که می دانیم برای استفاده از هر وسیله دزدگیر لباس و هر سازه ای به مدت زمان زیاد و همچنین برای بالا بردن طول عمر آن نیاز به یک سری نگهداری ها وجود دارد در زیر برخی از مواردی که برای نگهداری کانکس دست دوم باید انجام دهیم را اشاره ای بهش می کنیم :

باید دقت داشته باشیم که همانطور که از نامش پیداست کانکس دست دوم است و مقدار زیادی از عمر خود را کرده است ولی با رعایت برخی نکات می توانیم به مدت زیادی نیز از این کانکس استفاده کنیم .

  • اولین و مهمترین کار برای نگهداری کانکس دست دوم باید انجام دهیم رنگ کاری کانکس دست دوم است .
  • روغن کاری ماهانه لولا های در و پنجره ها
  • چک کردن ماهانه و هفتگی تاسیسات کانکس دست دوم و اطمینان از سلامت آنها
  • بررسی شاسی و بدنه کانکس که هیچ نوع زنگ زدگی در آن نباشد و در صورت مشاهده سریع تمیزکاری و رنگ کاری شود .
  • شست و شوی ماهان کانکس برای رعایت بهداشت کانکس دست دوم .
  • و …

قیمت کانکس دست دوم

بیشتر پیمانکاران برای تجهیز کارگاه در پروژه های عمرانی خود از کانکس استفاده می کنند . خیلی از این پیمانکاران همیشه به دنبال استفاده از کانکس های دست دوم می باشند چرا که هم هزینه پایینی برایشان دارد و هم اینکه می توانند بعد از اتمام پروژه همان کانکس را به عنوان کانکس دست دوم با قیمتی قابل قبول بفروشند . قیمت کانکس دست دوم به نسبت کانکس نو خیلی پایین است .

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید کانکس دست دوم می توانید با ما در ارتباط باشید . در ادامه به بررسی برخی از انواع کانکس دست دوم می پردازیم :

کانکس دست دوم ۶ متری

یکی از پر فروشترین نوع از کانکس های کارگاهی و مسکونی کانکس ۶ متری معمولی سبک است که هم قیمت مناسبی دارد و هم سازه ای سبک و قابل حمل است . از طرفی برای پروژه های عمرانی که مدت زمان کمی نیاز به تجهیز کارگاه دارند بسیار مناسب است . وقتی که پروژه به اتمام می رسد اکثر پیمانکاران این کانکس ها را می فروشند .

با خرید و تعمیر این کانکس آن را می توان به عنوان کانکس دست دوم به دیگر افراد با قیمتی پایین ولی کیفیتی عالی فروخت . جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع کانکس دست دوم ۶ متری می توانید با کارشناسان فروش ما در کانکس سازان تماس بگیرد.

از دیگر انواع کانکس دست دوم که در کانکس سازی ؛ کانکس سازان به قروش می رسد موارد زیر می باشند :

 

کانکس دست دوم ۱۲ متری

کانکس ۱۲ متری بیشتر برای استفاده شخصی در باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد . البته این بدان معنا نمی باشدکه کاربرد کمی دارد بر عکس کانکس ۱۲ متری  به نسبت سایر کانکس ها دارای کاربرد زیادی است . که از این مواردمی توان به استفاده از آن به عنوان کانکس مدیریتی ؛ اسکان مهندیس عمرانی , استفاده از آن به عنوان خوابگاه سربازان و ….

خرید کانکس دست دوم ۱۲ متری

می توانی برای کاهش هزینه های جاری اقدام به خرید کانکس ۱۲ متری دست دوم کرد . این نوع از کانکس ها بعد از خریداری شدن در کارگاه به صورت کامل بازسازی شده و کیفیت همان کانکس نو را دارند و قیمتی مناسب برای آنها در نظر گرفته شده .

کانکس دست دوم ۳۰ متری

یکی از کانکس های مسکونی پر درخواست برای استفاده از در باغ ها و مزارع کانکس ۳۰ متری دست دوم است .

کانکس دست دوم ۴ متری

کانکس دست دوم ۱۵ متری