حمل و بارگیری کانکس با بیمه و شرایط ویژه

انتقال حمل و بارگیری کانکس به سراسر کشور :  کانکس، در کارگاه کانکس سازان چگونه بارگیری، حمل و تخلیه میشود؟ پس از اتمام کلیه مراحل تولید و کنترل کیفیت کانکس ، درکارگاه کانکس سازان بارگیری شده وبرای استفاده مشتریان محترم به مقصد مورد نظر ارسال و تخلیه میگردد.

حمـل و بارگـیری کـانکس از مراحل بسیار مهم پس از ساخت است. که باید با دقت و مراقبت بسیار بالایی توسط افراد متخصص انجام شود. کانکس‏ها به ویژه کانکس‏ های مسکونی به دلیل دارا بودن اجزایی همچون سیستم تهویه مطبوع و درب و پنجره سنگین، دارای وزن بالایی هستند. علاوه بر آن، حمـل این نوع کانکس اگر با تکان‏های زیادی همراه باشد. ممکن است برخی از اجزای کانکس از همدیگر بپاشند. از این رو متخصصان با استفاده از جرثقیل‏های مخصوص و لیفتراک‏های قوی و بلند، برای حمـل و بارگیـری کانکس‏ـهای سبک و سنگین استفاده می‏نمایند. تا در زمان بارگیری آسیبی گریبان گیر آن‏ها نشود.

حمل و بارگیری کانکس

کانکس در کارگاه کانکس سازی توسط جرثقیل بارگیری شده وبر روی کفی تریلی قرار گرفته وپس از بستن پایه های شاسی کانکس روی کفی تریلی, به مقصد مورد نظرارسال میگردد، جهت بارگیری کانکس، برروی سقف کانکس دو و یا چند قلاب از میلگرد خم شده ۱۸، ۲۰ و یا ۲۲ تعبیه گردیده. که تعداد و اندازه قطر آنها به ابعاد و وزن کانکس بستگی دارد.

روش های ارسال حمل و بارگیری کانکس

در شیوه اول، بارگـیری ، حمـل و تـخلیه کانکـس کاملا بعهده مشتریان محترم بوده و در شیوه دوم کلیه مراحل بارگـیری, حمل و تخلیه و نصب کانکس به عهده شرکت سازنده کانکس میباشد. که البته در هر دو شیوه کانکسها از طرف شرکتهای حمل و نقل بیمه شده. و اگر خدای نا کرده در مسیر حمل خسارتی به کانکس وارد شود. خسارت توسط شرکت بیمه پرداخت میگردد.

هزینه بارگیری و تخلیه کانکس به ابعاد و وزن کانکس و هزینه حمل کانکس براساس فاصله مبدا ارسال کانکس و مقصد تحویل کانکس بستگی دارد.

معمولا شرکت تولید کننده کانکس معتبر که از جمله این شرکتها شرکت کانکس سازان  میباشد. کلیه مراحل بارگـیری، حمـل و تخلـیه کـانکس را بعهده گرفته و خریداران محترم فقط هزینه آن را پرداخت مینمایند.

پرداخت هزینه میتواند در کارگاه کانکس سازی بوده ویا بصورت پس کرایه هنگام تحویل و تخلیه کانکس در مقصد انجام پذیرد.

شرکت کانکس سازان ، آمادگی خود را هر گونه خدمات بارگیری, حمل و تخلیه جهت جلب رضایت شما مشتریان محترم اعلام میدارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید