کانکس فست فود سیار با بهترین قیمت و امکانات تخصصی

فهرست مطالب

بهترین کانکس فست فود سیار را از کانکس سازان بخواهید : اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید و صاحب یک خودرو سنگین می باشید، بهترین گزینه برای شما خریداری کانکس فست فود سیار است. این کانکس ها دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، مخزن بزرگ آب، پمپ آب، ظرفشور، اجاق گاز و برق شهر هستند. شما می توانید با خریداری و نصب کانکـس فسـت فود سـیار بر روی خودرو سنگین خود، در سراسر شهر گشت بزنید و با فروش غذای فست فود به مشتریان به در آمد بسیار بالایی برسید. البته لازم به ذکر است که اگر توانایی خرید کانکس های فست فود سیار نو را ندارید، به مراکز خرید و فروش کانـکـس فسـت فـود سیار بروید یک کانکس دست دوم خریداری نمایید و به کسب در آمد به وسیله فروش غذای فست فود بپردازید.

در بخش مربوط به طراحی و ساخت کانکـس فـست فـود به جزئیات زیادی اشاره کردیم ولی در این بخش قصد دارم یک نوع بسیار بارز از کانکس فسـت فـود را شرح دهم . این کانکس ها با استفاده از بهترین مصالح طراحی و ساخته می شود با کانکس سازان همراه باشید تا جزئیات این نوع کانکس سیار را شرح دهیم.

طراحی و ساخت کانکس فست فود سیار

در ساخت کانکس فست فود سیار دو قسمت بیشتر به کانکس فست فود اضافه می شود بخش چرخ ها و شاسی به غیر از این موارد تغییرات جزئی نیز بر روی طرح اصلی کانکـس فـست فـود انجام می شود. در طراحی شاسی کانکـس فسـت فـود از تیر آهن های مقاوم و عیار بالای آهنی استفاده می شود همچنین این شاسی گالوانیزه بوده و در برابر رطوبت و آب مقاوم می باشد و از پوسیدگی آن جلوگیری می کند.

کانکس فست فود سیار کانکس سازان

انواع تیپ های کانکس فست فود سیار

برای به حرکت در آوردن کانکس فسـت فـود سـیار از لاستیک های با کیفیت استفاده می شود . به طوری که اگر کانکس برای مدتی در یک مکان به صورت ثابت قرار گیر و تکان نخورد مشکلی برای سیستم محرک لاتیک ها اتفاق نیافتد.

طرح و نمای داخلی و بیرونی

همانند تمامی کانکس هایی که در کانکس سازان تولید می شود کانکـس فسـت فـود سیـار نیز بر اساس خواست مشتری در انواع طرح ها و نما ساخته می شود . استفاده از نرم افزارهای طراحی داخلی , طراحی و ساخت نما برای کانـکس فـست فـود سـیار برای ما ساده شده است . همچنین افراد جوان متخصص در تولیدی کانکس , کانکس سازان ساخت هر نوع نمایی را برای کانکس مشکل نمی داند و آماده پیاده سازی آن است .

سیستم تهویه

داشتن تهویه مناسب برای هر نوع کانکسی از اهمیت بالایی برخوردار است . به ویژه در کانکـس فسـت فـود سـیار که از سیستم لوله کشی گاز برخوردار است و بیشتر از سایر کانکس ها از گاز و حرارت استفاده می شود. با این توصیف حتما باید در ساخت کـانکس فسـت فـود دقت داشته  بشیم که بهترین در و پنجره و سیسم تهویه را پیاده سازی کنیم .

جابجایی کانکس فـست فـود سـیار

همانطور که از نام کانکس پیداست سیار است و به راحتی می توان آن را از نقطه ای به نقطه دیگر جاجا کرد . البته در کل سیستم کانکس سازی یکی از مزیت های بزرگی که دارد همین خاصیت جابجایی و استفاده دوباره از آن است . کانکس فست فود سیار به دلیل داشتن سیستم متحرک و قابل حرکت به راحتی با استفاده از کامین های کششی قابلیت حمل دارد و تنها با یک یدک کش می توان آن را جابجا کرد . لذا هزینه جابجایی این نوع از کانکـس فسـت فـود بـسیار پایینتر از سایر کانکس هاست که از سیستم چرخ استفاده نمی کنند.

قیمت کانکس فست فود سیار

باید توجه داشته باشیم تمامی کانکس های سیار به نسبت کانکس های دیگر دارای هزینه بیشتری هستند . چرا که دو بخش مهم به کانکس افزوده می شود شاسی و چرخ ها . همچنین اندازه و ابعاد کانکس تاثیر زیادی برای قیمت گذاری کانکس فست فود سیار دارد . و بسیاری از موارد دیگر که در بخش قیمت کانکس می توانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

بنابراین تمام قیمت کانکس فست فود سیار بستگی به انتخاب و سلیقه مشتری متغییر می باشد .

مقاومت و متریال مورد استفاده

ما مقاومت کانکس را از چند جهت بررسی می کنیم

  • اول مقاومت در برابر زلزله و بلایای طبیعی اینکه هرچی خدا بخواد همان می شود . حرفی نیست اما در ساخت سازه باید رعایت اصول استاندارد را مد نظر داشته باشیم و بر اساس استانداردهای جهانی پیش برویم . در کانکس سازی و تولیدی کانکس سازان بیشترین تلاش ما این است که تمام کانکس های ساخت گروه صنعتی کانکس سازان بیشترین مقاومت را در برابر سیل و زلزله داشته باشد.
  • دوم مقاوم در برابر رطوبت , گرما و تابش آفتاب است . استفاده از بهترین مصالح  در ساخت کانکـس فـست فـود سـیار موجب مقاوم شدن آن در برابر رطوبت و تابش آفتاب می شود و از پوسیدگی آن جلوگیری می کند. استفاده از ورق ها و شاسی گالوانیزه در ساخت کانکس فست فود سیار عمر کانکس های ساخت کارگاه کانکس سازان را افزایش داده است .

 

 

 

با تمام این موارد شما می توانید بهترین و مقاومترین کانکس فست فود سیار را در کانکس سازان سفارش دهید. برای این کار می توانید با کارشناسان فروش کانکس در گروه صنعتی کانکس سازان تماس بگیرید .

مزیت های کانکس فست فود سیار

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب
  • عایق بندی مناسب
  • سیستم تهویه با کیفیت بالا
  • استفاده از در و پنجره مناسب
  • مقاوم در برابر زمین لزره
  • قابلیت استفاده در تمام موقعیت های آب و هوایی
  • قابلیت جبجایی آسان و کم هزینه
  • قابلیت تعمیر و نگهداری بالا
  • استفاده از انواع طرح و نما
  • سیستم لوله کشی و سیم کشی بسیار با کیفیت
  • وزن سبک
  • هزینه مناسب برای ساخت کـانکس فسـت فـود سـیار
  • و…
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید