کانکس سیار و قابل حمل چیست ؟

فهرست مطالب

کانکس قابل حمل و سیار را از کجا بخریم ؟ با پیشرفت صنعت کانکس سازی در کشور تقریبا می توان گفت این صنعت نیز پا به پای ساختمان سازی و سایر پروژه های ساخت و ساز جلو می رود . و همه روزه شاهد طراحی و تولید انواع مختلف کانکس می باشیم یکی از انواع خاص کانکس , کانکس سیار یا کششی می باشد . که در زیر به توضیح این نوع کانکس می پردازیم .

کانکس قابل حمل چیست ؟

نوعی کانکس چرخدار است که قابلیت جابجایی آسان داشته باشد. و بتوان با استفاده از وسیله های جمل و نقل به راحتی آن را جابجا کرد . کانکس سیار به دو صورت طراحی و ساخته می شود :

  1. استفاده از شاسی مستحکم که به وسیله چرخ لاستیکی قابلیت جابجایی به خود می گیرد. و به راحتی توسط ماشین قابل جابجا شدن را دارد.
  2. نوع دوم نیز به صورت لولایی طراحی و ساخته می شود. که قابلیت جمع شدن را دارد و به راحتی می توان آن را جابجا کرد .

کانکس سیار و قابل حمل

طراحی داخلی و نمای بیرونی

یکی از کارهای سختی که در تولید کانکس قابل حمل وجود دارد طراحی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی این نوع از کانکس ها می باشد. به ویژه برای طرح لولایی که واقعا سخت است برای همچین کانکسی بتوان دکوراسیون داخلی خاصی پیاده کرد . لذا در طراحی و ساخت نما برای این نوع از کانکس ها از ورق های گالوانیزه انعطافپذیر استفاده می شود. که به راحتی قابلیت شکل گیری را دارند همچنین از رنگ بندی های زیبا در طراحی کانکس قابل حمل استفاده می شود .

کانکس های سیار در کانکس سازان

گروه صنعتی کانکس سازی ما با بهره گیری از نیروهای متخصص جوان در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس توانسته است. با استفاده از متدهای روز دنیا در کانکس سازی بهترین کیفیت را در طراحی کانکس سیار برای مشتریان ارائه نماید. برای کسب اطاعات بیشتر می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در کانکس سازان تماس گرفته و از مشاوره رایگان در خرید کانکس قابل حمل بهرمند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید