کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس فروشگاهی دست دوم , قیمت کانکس فروشگاهی دست دوم

فهرست مطالب

کانکس فروشگاهی دست دوم  , قیمت کانکس فروشگاهی دست دوم , لیست قیمت انواع کانکس های فروشگاهی دست دوم , کانکس دست دوم فروشگاهی , قیمت کانکس دست دوم فروشگاهی : در خرید و فروش کانکس دست دوم بارها مشتریان ما از ما درخواست خرید و فروش کانکس فروشگاهی دست دوم را کرده اند . لذا با احترامی که به مشتراین خود داریم . در زمینه خریدو وفروش انواع کانکس دست دوم وارد شدیم و کانکس فروشگاهی دست دوم نیز به دلیل درخواست زیادی که داشته است در اولویت کار قراردادیم .

کانکس فروشگاهی دست دوم

رعایت چند نکته درر ابطه با خرید و فروش کانکس فروشگاهی دست دوم

باید بدانیم که در خرید و فروش انواع کانکس دست دوم به ویژه کانکس فروشگاهی دست دوم دقت زیادی اشته باشیم , باید این امکانات در کارگاه فراهم باشد تا بعد از خرید در اسرع وقت اقدام به بازسازی و تعمیر کانکس کنید. لذا کانکس سازان اولین کاری که بعد از خرید کانکس فروشگاهی دست دوم از فروشنده می کند . اقدام به تعمیرات اساسی روی کانکس می کند تا به بهترین شکل ممکن برای استفاده در بیاید . اقداماتی که انحام می شود :

  • از بین بردن پوسیدگی های بدنه کانکس
  • بازسازی کلی شاسی اصلی کانکس
  • بررسی عایق بندی کانکس و در صورت از بین رفتن آن باز سازی مجدد عایق کانکس انجام می شود .
  • بررسی سیستم سیم کشی برق و لوله کشی آب و گاز و رفع ایرادات آن
  • شست شوی کامل کانکس و نظافت درست آن
  • جوشکاری اساسی کانکس برای استحکام بیشتر
  • تست نهایی صحت عملکرد کانکس و انتقال به انباری برای نگهداری کانکس که در صورتی که مشتری درخواست کند در اسرع وقت به مشتری ارائه شود .

توجه داشته باشید

روال بالا در خرید و فروش کانکس فروشگاهی دست دوم ضروروی می باشد از طرفی برخی از شرکت های کانکس سازی فقط اقدام به خرید کانکس دست دوم می کند و با همان شرایط اقدام به فروش آن می کنند که در نهایت مشتریان رضایت کامل را ندارند و کانکس در همان روزهای اول دچار مشکل می شود که برای نشتری هزینه بر خواهد بود .

قیمت کانکس فروشگاهی دست دوم

باید این نکته را دقت داشته باشیم که میزان کارکرد هر کانکس مشخص کننده قیمت کانکس فروشگاهی دست دوم می باشد . هر چه فرسودگی کانکس بیشتر باشد بطبع قیمت آن نیز کمتر خواهد بود. و بلعکس اگر کانکس فروشگاهی دست دوم کارکرد پایینی داشته باشد قیمتش بالاتر خواهد بود و هم در خرید و هم در فروش با مبلغ بالایی معامله می شود.

و نیز مقدار تعمیراتی که بر روی کانکس بعد از خرید انجام می شود نیز در فروش کانکس دست دوم تاثیر گذار خواهد بود .

برای خریدو فروش کانکس فروشگاهی دست دوم خود می توانید با بهترین کارشناسان ما در کانکس سازان تماس بگیرید. مشاورین ما بهترین گزینه را برای شما پیشنهاد خواهند داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید