کمپ پیش ساخته پانلی تا ۱۰۰ متر مربع ساخت

فهرست مطالب

کمپ پیش ساخته پانلی یکی از سازه های بسیار مهم است که در بسیاری از مناطق از جمله محیط های کارگاهی و احداث کاربرد دارد. کمپ های پیش ساخته شده پانلی همانند چندین کانکس مسکونی چسبیده به یکدیگر با سقف های شیب دار هستند.

در بسیاری از مواقع متخصصان از این نوع سازه به عنوان دفاتر یک ارگان استفاده می نمایند و در برخی از مواقع، کمپ های پیش ساخته پانلی به عنوان خوابگاه و منزل سازمانی استفاده می شوند. البته در نظر داشته باشید که این سازه دارای قیمت بسیار بالا تری نسبت به کانکس است. پیشنهاد می شود در هنگام خرید کمپ پیش ساخته پانلی با کارشناسان کانکس سازان مشورت کنید تا بتوانید خریدی مفید و سودمندانه داشته باشید.

کمپ پیش ساخته پانلی

کمپ پیش ساخته پانلی چیست؟

این نوع سازه اینگونه تولید می شود که از دیواره هایی از جنس پانل استفاده می شود.

دیواره ساندویچ پانل چیست؟

دیواره هائی که قبلا به صورت صنعتی ساخته شده است و دارای ابعاد و اندازه های مختلف و جنس های مختلف می باشد که از نظر ابعاد در چند مدل هستند. از نظر طول قابل تغییر می باشند. و از نظر عرض دارای چند مدل عرضهای

  • ۲۸cm
  • ۶۸cm
  • ۹۸cm
  • ۱۰۰cm
  • ۱۰۵cm

می باشند.

از نظر عایق دارای چند مدل هستند، ساندویچ پانل ، یکی دو ورق با عایق پلی اورتان و دیگری با عایق پلی استایرن و مدل دیگر از الیاف و سیمان و ترکیب چند عایق می باشند.

دلیل استفاده از کمپ پیش ساخته پانلی

علت استفاده از این نوع سازه آن است که در محل های خیلی دور که نیاز به مکان دارند و از آنجائی که این نوع مکان ها یا خیلی دور و بدون امکانات هستند و یا خیلی صعب العبور هستند و تامین نیروی کار برای ساخت سازه سنتی در آنجا دشوار می باشد.

بنابراین گروه صنعتی کانکس سازان توانائی ساخت سازه های پیش ساخته پانلی را دارد که از سرعت نصب خیلی بالایی برخوردار است. بعنوان مثال یک ساختمان سنتی به مساحت ۱۰۰ مترمربع زمان ساختی برابر با ۱۰۸ روز می باشد. که اگر از این امکانات مجموعه  کانکس سازان استفاده شود. این زمان به ۲۸ روز کاهش می یابد و نحوه به اجرا این پروژه به این صورت می باشد که اول نقشه طراحی می شود.

پس از مشخص شدن ستون ها در نقشه آکس اقدام به ساخت پی سازه می نمائیم. و بعد از آن ستونها را با پروفیل های ۶۰*۶۰، ۸۰*۸۰ و ۹۰*۹۰ اجرا می شود. و پس از نصب ستونها نبشی کشی های دور ستون و تیرریزی ها صورت می پذیرد. سپس پانلها و درب و پنجره نصب می گردد و پس از آن تاسیسات برق و آب نصب می شود. و بعد از درزبندی محصول آماده استفاده می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید