کانکس سرویس بهداشتی با ۱۰۰% امکانات کامل

فهرست مطالب

بهترین کیفیت و قیمت کانکس سرویس بهداشتی و توالت پیش ساخته در کانکس سازان ( ۱۰ مدل کانکس آماده موجود می باشد با کارشناسان فروش تماس بگیرید) : یکی از توانایی های  گروه صنعتی کانکس سازان در طراحی و تولید انواع کانکس های سرویس بهداشتی می باشد که انواع کانکس سرویس بهداشتی ثابت و متحرک را در ابعاد مختلف , بسته به نیاز می باشد . انواع کانکس  سرویس بهداشتی تک چشمه و چند چشمه با طرح و نماهای جالب و زیبا را برای شما اجرا می کنیم .

کانکس سرویس بهداشتی کانکس سازان

کانکس سرویس بهداشتی , توالت پیش ساخته

کانکسی است که با استفاده از فناوری های روز توسط افراد متخصص در انواع مختلف طراحی برای رفع نیاز بهداشتی افراد ساخته می شود .  استفاده از لوله کشی محکم و فنی و روکار و استفاده از شیر آلات استاندارد و درجه یک هم چنین استفاده از درب های و پنجره های دو جداره از ویژگی های  کانکس سرویس بهداشتی است .

کانکس سرویس بهداشتی

یکی از پر کاربرد ترین انواع کانکس ها، کانـکس سرویـس بهـداشتـی محسوب می گردد. سرویس بهداشتی در زندگی روزمره افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و وجود آن در هر مکانی امری ضروری است. در بسیاری از محیط ها همچون مناطق کارگاهی و تفریحی به دلیل کاهش هزینه ها، متخصصان بجای ساخت سـرویس بهـداشـتی با مصالح ساختمانی، از کانکـس های سـرویـس بهـداشتی استفاده می نمایند. به همین دلیل شما می توانید در هنگام خرید کانـکس بهـداشتـی نقشه، ابعاد، طرح شیرآلات و رنگ آن را تائین نمایید. اما پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید خریدی مفید و سودمندانه داشته باشید، با افراد متخصص در این زمینه پیش از خرید کانکس سرویس های بهداشتی مشورت نمایید.

انواع کانکـس سـرویـس بهـداشتی

  • کانکس پرتابل
  • کـانـکس تک چشمه
  • کانکس چند چشمه
  • کانکـس حمام
  • کانکس با نمای کامپوزیت
  • کانـکس از جنس فایبرگلاس

نمای داخل و تجهیزاتی مورد استفاده

  1. کف کابین و راه روی کانکس سرویس بهداشتی امروزه بیشتر از سرامیک درجه یک ساخته می شود .
  2. از شیرآلات استاندارد در لوله کشی آب استفاده می شود .
  3. تهویه مناسب با ید داشته باشد .
  4. پوشش داخلی دیواره های از جنس pvc می باشد .
  5. ورقه بدنه به دلیل جلوگیری از زنگ زدگی از گالوانیزه فرم دار استفاده می شود .
  6. لوله کشی استاندارد روکار

کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

موارد استفاده از کانکس سرویس بهداشتی

 

  1. اسـتفاده در کارگاه های ساختمانی : در پروژه های بزرگ ساخت و ساز به دلیل زیاد بودن کارگران برای جلوگیری از بیماری و رعایت بهداشت از کـانکس سرویـس بهداشـتی چند چشمه و نیز کانکـس سـرویس بهـداشتـی حمام چند چشمه استفاده می کنند .
  2. استفاده در پادگانهای مرزی : برخی از پایگاه های نظامی در مرزها به دلیل امینت کاها جابجا می شوند . لذا برای رفع امور نظافتی بهترین راه استفاده از کانکس های سـرویس بهداشـتی می باشد .
  3. استفـاده در مناطق صحرایی و جنگلهای دیدنی : برخی از اماکن طبیعی دور از شهر واقع شده اند. و برای رفاه حال مسافران و همچنین ارائه خدمات به گردشگران, برای رفع نیازهای نظافتی در بخش های مختلف از کانکس سرویس بهداشتی استفاده می کنند.
  4. استفاده در پارک های مسافر
  5. اسـتفاده در کارخانه های بزرگ صنعتی همانند صنعت فولا
  6. استفاده در معادن
  7. و…

طرح و نمای بیرونی

طرح و نمای کانکـس های سـرویس بهـداشتی در پارکهای مسافر می تواند جلوه ای زیبا از شهر سازی مدرن را در مشافران تداعی کند . همچنین استفاده از طرح های مناسب در تولید کانکـس سـرویس بهداشـتی می تواند در بیشتر کارخانجات از مصارف بیش از حد انرژی نیز جلوگیری نماید.

 

گروه صنعتی کانکس سازان با استفاده از نرم افزارهای نقشه کشی روز دنیا بهترین طرح را برای ساخت انواع کانکـس های سـرویس بهداشـتی پیاده می کنند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید