کانکس دو طبقه و ۳ طبقه

فهرست مطالب

کانکس ۲ دو طبقه و سه طبقه با طراحی و امکانات ویژه در کانکس سازن :  امروزه در برخی از مناطق باتلاقی و پر باران، استفاده از کانکس دوطبقه برای سکونت میتواند گزینه بسیار خوبی باشد. کانکسهای دوطبقه همانند دیگر کانکسها هستند. با این تفاوت که متخصصان دو کانکس را بر روی یکدیگر متصل نموده اند. و در گوشه آنها به صورت داخلی یا بیرونی، یک راه پله نصب نموده اند تا ساکنین بتوانند به راحتی به طبقه دوم کانکس بروند.

البته در نظر داشته باشید که کانکسهای دو طبقه از قیمت بسیار بالا تری نسبت به کانکسهای دیگر برخوردار است. البته در نظر داشته باشید. کانکسهای دوطبقه تنها برای سکونت افراد مورد استفاده قرار نمیگیرند؛ بلکه در برخی از کشورهای توسعه نیافته، کانکسهای دو طبقه به عنوان فروشگاههای تجاری نیز مورد استفاده قرار میگیرند. پیشنهاد میشود برای تخمین قیمت کانکس دو طبقه به صورت دقیق، با کارشناسان فروش کانکس سازان مشورت نمایید.

کانکس دو طبقه کانکس سازان

معرفی کانکس دو طبقه

کانکس های دوطبقه همانند دیگر کانکس ها دارای طراحی مهندسی و بسیار دقیقی هستند. معمولا کانکس های دوطبقه به دو صورت ساخته می شوند که برخی از آن ها از درون و برخی دیگر از بیرون به وسیله راه پله و نردبان به یکدیگر راه دارند. کانکس های دوطبقه نسبت به دیگر کانکس ها وزن بیشتری دارند و این امر حمل و نقل آن ها را کمی دشوار نموده است. اما ناگفته نماند که کانکس های دوطبقه نسبت به دیگر کانکس ها از امکانات مدرن و پیشرفته تری برخوردار است. و این امر سبب جذب بیشتر مشتریان برای خریداری این کانکس گشته است.

کاربرد های کانکس ۲ طبقه

کانکس های دوطبقه ای توسط متخصصان تهیه و تولید می شوند، در تمامی محیط ها کاربرد دارند. و می توانند گزینه خوبی برای سکونت، کسب و کار و حتی ماینینگ باشند.

مسکونی

کانکس دوطبقه مسکونی که در دسته کانکس های خانه ای قرار دارد، جزو پرفروش ترین انواع کانکس ها محسوب می گردد و بسیار پر کاربرد است. کانکس های مسکونی دوطبقه به دو صورت با تجهیزات و بدون تجهیزات به فروش می رسند. در کانکس های مسکونی با تجهیزات، شامل وسایلی همچون سیستم سرمایش و گرمایش، اجاق گاز، تخت خواب، میز نهار خوری، کفپوش و یخچال است. اما در کانکس های دوطبقه مسکونی بدون تجهیزات، تنها امکانات مهمی همچون سیستم نورپردازی، آنتن تلویزیون و کفپوش وجود دارند. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر به دنبال کانکس مسکونی هستید، از کانکس های دوطبقه مسکونی با تجهیزات استفاده نمایید.

تجاری

دربرخی از مواقع در بعضی از شرایط، افراد نمی توانند ساختمان های تجاری برای کسب و کار استفاده نمایند. در این موقع، تنها گزینه مناسب استفاده از کانکس دوطبقه تجاری است. کانکس های دوطبقه تجاری برای انواع کسب و کار ها همچون رستوران، سوپر مارکت، کافه و … طراحی و ساخته می شوند. تا افراد بتوانند به وسیله آن ها کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. علاوه بر آن، کانکس ها با توجه به کسب و کار افراد، دارای تمامی امکانات مورد نیاز و کاربردی هستند. تا مشتریان پس از خرید هیچ احساس کم و کسری در آن ها نکنند.

ماینینگ

امروزه دستگاه های ماینر در بازار زیاد شده است و بسیاری از افراد از این طریق کسب درآمد می نمایند. طبق قوانین استفاده از کانکس در محیط های شهری بخصوص ساختمان ها غیر قانونی است. به همین دلیل، افراد می توانند از کانکس دوطبقه مخصوص ماینینگ استفاده نمایند و در یک طبقه از آن ژنراتور برق به همراه متعلقات و در طبقه دیگر دستگاه های ماینر و پردازشگر را قرار دهند و به بهترین شکل ممکن به کسب و کار خود بپردازند. اما پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه تر داشته باشید، حتما پیش از خرید کانکس های دوطبقه مخصوص ماینینگ با افراد متخصص و با تجربه مشورت کنید.

کانکس دوطبقه در چه شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که کانکس های دوطبقه تنها در شرایط خاصی همچون آب و هوای مطلوب و زمینی هموار مورد استفاده قرار می گیرند. اما این عقیده اشتباه است. کانکس های دوطبقه مناسب تمامی شرایط آب و هوایی با توجه به نیاز مشتریان ساخته می شوند. و به گونه ای عایق بر روی آن ها قرار می گیرد. تا حتی یک فوت از دمای بیرون وارد محیط داخل کانکس نگردد تا افراد بتوانند از آن ها در هر شرایطی استفاده کنند.

مزایای استفاده از کانکس ۲ طبقه

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، کانکس های دوطبقه نسبت به دیگر کانکس ها از مزایای فراوانی برخوردار است. کانکس های دوطبقه در ابعاد یک کانکس کوچک هستند. و با این تفاوت که ارتفاع آن ها دوبرابر کانکس های معمولی است. این امر سبب شده تا شما بتوانید کانکس دوطبقه خود را در هر محیطی حتی با مساحت بسیار کوچک بدون هیچ مشکلی قرار دهید و از استفاده از آن لذت ببرید. علاوه بر آن، کانکس های دوطبقه گزینه بسیار مناسبی برای سکونت افراد نسبت به دیگر انواع کانکس ها محسوب می گردند.

سخن پایانی با کانکس سازان

امروزه کانکس های دوطبقه جزو پر فروش ترین انواع کانکس ها محسوب می شوند. اما در بسیاری از مواقع افراد پس از خرید این نوع کانکس دچار پشیمانی شده اند. برای آن که پس از خرید خود بتوانید احساس راحتی داشته باشید، پیشنهاد می شود پیش از خریداری کانکس های دوطبقه با کارشناسان متخصص شرکت کانکس سازان مشورت کنید و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت نمایید تا بتوانید خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید. علاوه بر آن، پیش از خریداری کانکس های دوطبقه از یک شرکت قیمت آن را از چندین شرکت دیگر استعلام بگیرید تا دچار ضرر نشوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید