کانکس دو اتاقه (۱۰۰% فول امکانات)

فهرست مطالب

کانکس دو اتاقه و سه اتاقه فول امکانات با کانکس سازان : یکی از متعدد ترین کانکس‏هایی که توسط متخصصان برای مشتریان ساخته می‏شوند. کانکس دو اتاقه است. کانکس‏های دو اتـاق نسبت به کانکسهای دیگر دارای فضای باز تری هستند. و گزینه بهتری برای سکونت افراد محسوب می‏گردند. کانکس‏های دو اتاقه بیشتر به عنوان اتاق نگهبانی مورد استفاده قرار می‏گیرند.

البته لازم به ذکر است که کانکس‏های ۲ اتـاق دارای ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به انواع کانکس ‏های دیگر هستند و این امر سبب افزایش قیمت کانکس‏های دو اتاقه و دشواری حمل آو نقل آنها گشته است. کانکس‏های دو اتاقه در ابعاد مختلفی همچون ۵، ۶ و ۱۲ متری با توجه به نیاز مشتریان ساخته می‏شوند. نا گفته نماند که کانکس‏های دو اتاقه همانند کانکس‏های مسکونی، به امکانات بسیار زیادی مجهز هستند.

انواع کانکس دو اتاقه

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، کانکس های ۲ اتـاقـه دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در محیط های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. البته فراموش نکنید که کانکس های دو اتاقه نسبت به دیگر کانکس های دیگر از مزایای فراوان دیگری برخوردار هستند. به همین دلیل متخصصان به کاربران به مشتریان پیشنهاد می کنند تا با هزینه ای کمی بیشتر، صاحب یک کانکس بسیار بزرگ و مرغوب شوند.

کانکس دو اتاقه کانکس سازان

مسکونی

کانکس دو اتاقه مسکونی، از انواع پر فروش کانکس های دو اتاقه محسوب می گردد. و دارای طرفداران زیادی است. این کانکس ها دارای تمامی وسایل موجود برای زندگی افراد هستند تا آن ها بتوانند از کانکس های دو اتاقه مسکونی همانند یک خانه ساختمانی استفاده نمایند. البته ناگفته نماند که ساختار کانکس مسکونی نسبت به انواع دیگر این نوع کانکس بسیار متفاوت است. به همین دلیل متخصصان پیشنهاد می کنند که اگر به دنبال یک کانکس بسیار مرغوب و خوب برای سکونت هستید، کانکس های دو اتاقه مسکونی را خریداری نمایید.

انبار

در برخی از مواقع، افراد باید ابزار و وسایل خود را از یکدیگر جدا کنند. و آن ها را به صورت مرتب در محیطی مجزا قرار دهند. کانکس دو اتاقه انبار این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ابزار و وسایل خود را به صورت مجزا درون آن قرار دهید. البته کانکس های دو اتاقه انباری با توجه به نیاز مشتریان، در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می شوند. علاوه بر آن، این کانکس ها مجهز به قفسه و کمد های دسته بندی هستند تا شما بتوانید وسایل خود را به بهترین شکل ممکن درون آن ها نگهداری نمایید.

تجاری

در برخی از مناطق نمی توان ساختمان های فروشگاهی متعددی ساخت. به همین دلیل در این مواقع افراد مجبور هستند. از کانکس های فروشگاهی و تجاری استفاده نمایند تا بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. کانکس ۲ اتـاقـه تجاری، مجهز به تمامی وسایل و ابزار های مورد نیاز برای انواع کسب و کار ها است تا افراد بتوانند به وسیله این کانکس ها کسب و کار خود را راه اندازی کنند. البته ناگفته نماند که کانکس های دو اتاقه تجاری دارای انواع متنوعی هستند. و هر کدام دارای قیمت مختلفی هستند.

مراحل ساخت کانکس دو اتاقه

در ابتدا متخصصان برای ساخت کانکس های ۲ اتـاقـه، وسایل موجود را همچون ورقه های گالوانیزه، پیچ و مهره، اتصالات قوی، عایق های دیواره، کفپوش و ابزار هایی همچون دستگاه برش ،دستگاه جوش و چسب های مخصوص را فراهم می کنند. پس از آن، ابتدا به وسیله میلگرد های فولادی اسکلت کانکس های دو اتاقه را می سازند. و آن ها را با جوش آرگون به یکدیگر متصل می کنند. این امر سبب افزایش چندین برابری استحکام کانکس در برابر ضربات می گردد. پس از آن، متخصصان ورقه های گالوانیزه را به صورت دیواره ای برش می دهند.

پس از برش ورق های گالوانیزه به صورت دیواره ای، آن ها توسط پیچ های سر مته دنده درشت به اسکلت کانکس متصل می گردند. دلیل استفاده از ورقه های گالوانیزه، مقرون به صرفه و مقاوم در برابر بودن آب است. پس از ساخت دیواره های درونی و بیرونی کانکس ۲ اتـاقه، متخصصان عایق بندی خود را آغاز می نمایند. آن ها به وسیله چسب های مخصوص، اسپری فوم و ابر های فشرده دیواره، کف و سقف کانکس را عایق می کنند تا یک قطره آب به درون آن نفوذ نکند. درمرحله آخر، سازندگان با وسیله رنگ های مقاوم درون و بیرون کانکس را رنگ پاشی می نمایند تا جلوه آن زیبا تر گردد.

عایق بندی کانکس دواتاقه

یکی از مهم ترین اصل ها در ساخت کانکس دو طبقه و دو اتاقه، عایق بندی است. استفاده از عایق بندی خوب در کانکس های ۲ اتاقـه موجب افزایش طول عمر مصالح و وارد نشدن هوای بیرون به داخل کانکس می گردد. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد. متخصصان به وسیله فوم و ابر های بسیار ضخیم، کانکس های دو اتاقه را عایق بندی می نمایند. البته اگر کانکس دو اتاقه به صورت مسکونی ساخته شود، عایق بندی آن با دقت و کیفیت بیشتری انجام می گردد.

سخن پایانی

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، کانـکس ۲ اتـاق جزو پر فروش ترین انواع کانکس محسوب می گردد و از کاربرد های فراوانی برخوردار است. این نوع کانکس نسبت به دیگر کانکس ها دارای طرفداران بیشتری است چرا که متخصصان طراحی و ابتکارات جالبی را بر روی این نوع کانکس اجرا کردند. برای خرید کانکس های دو اتاقه، پیشنهاد می شود پیش از انجام هر اقدامی با کارشناسان فروش شرکت کانکس سازان مشورت کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید و لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید