دانستنیهای مهم خرید کانکس

فهرست مطالب

دانستنیهای خرید کانکس با کانکس سازان : برای اینکه بتوانید یک خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید، باید اطلاعات دقیقی درباره دانستنی‏های خرید کانکس داشته باشید. کانکس‏ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند. و هر کدام دارای یک کاربردی می‏باشند. در بسیاری از مواقع، افراد پس از خرید کانکس نادم و پشیمان شده اند چرا که دانش کافی را نداشته اند و خریدی غیر مفید داشته اند. اگر بتوانید اطلاعات بسیار قوی و خوبی درباره انواع کانکس‏ها داشته باشید. می‏توانید در هنگام خرید، با توجه به نیاز خود کانکس مورد نیاز را خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر آن، با داشتن اطلاعات درباره دانستنی‏های خرید کانکس، می‏توانید خریدی مقرون به صرفه و مناسب داشته باشید و لذت ببرید.

آیا میدانید در خرید کانکس به چه چیزهایی باید دقت کنیم؟ ما به کانکس، در چه ابعاد و طرحی و با چه کیفیتی نیاز داریم؟

در خرید کانکس، باید دقت کنیم و به نسبت نیازمان ابعاد کانکس، طرح کانکس و کیفیت کانکس را در نظر داشته باشیم. کانکس در ابعاد مختلف و با طرح و کیفیتهای متفاوت در کارگاه کانکس سازان تولید می گردد و ما در خرید کانکس کاملا برای انتخاب مختاریم.

دانستنیهای مهم خرید کانکس

ابعاد طراحی و ساخت کانکس

اگر نیاز شما کارفرمایان محترم به کانکس،به صورت مقطعی بوده و مدت زمان کوتاهی را جهت استفاده از کانکس در نظر دارید. میتوانید از کانکس تیپ ۱ و اگر نیاز شما به صورت دایمی و طولانی مدت می باشد، حتما باید از کانکس تیپ ممتاز استفاده نمایید. و اگر تعداد نفراتی که قرار است در کانکس مستقر شوند کم باشد میتوانید از کانکس با ابعاد کوچک و اگر تعداد نفراتی که قرار است در کانکس مستقر شوند زیاد باشد. میتوانید از کانکس با ابعاد بزرگتر و یا کانکس سفارشی استفاده نمایید. البته کانکس با مدلها و تیپهای بسیار ضعیف تر در کارگاههای کوچک کانکس سازی تولید می شوند. که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نبوده و خرید آنها به شما توصیه نمی شود.

جهت مناطقی که میتوان کانکس را با تریلی به آنجا ارسال نمود. بهتر است از کانکس جوشی و جهت مناطقی که صعب العبور بوده و نمیتوان کانکس را با تریلی به آنجا ارسال نمود باید کانکس پیچ و مهره ای خریداری نمود. همچنین جهت مناطقی که بیش از حد سرد و یا بیش از حد گرم می باشند بهتر است از کانکس ساندویچ پانل استفاده شود.

در خرید کانکس به سابقه سازنده کانکس باید توجه نمود و همیشه سعی کنیم کانکس مورد نیازمان را از شرکتهای معتبر کانکس سازی مانند کانکس سازان که کانکس آنها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد تهیه نماییم.

مشاوره خرید

دانستنیهای خرید کانکس : شرکتهای محترم راهسازی، پیمانکاری ، شرکتهای ساختمانی و مهندسی،مجریان و پیمانکاران جاده ای. پیمانکاران صنعت نفت و گاز و پتروشیمی , سازمانهای دولتی، جنگلبانی ها ،سپاه، نیروی انتظامی وارتش،سازمانهای دولتی ، تجهیز کارگاه. شهرداریها،سازمانهای حمل و نقل و راهداری،احداث نیروگاهها و پست های انتقال نیرو ،دانشگاهها و مراکزآموزشی،ستاد حوادث غیر مترقبه و مراکز امداد و نجات جاده ای و پلیس راهها، اورژانس و هلال احمر و بیمارستان صحرایی،آب و فاضلاب.  برق منطقه ای استانها ،مرزبانیها ،وزارتخانه ها،سفارتخانه هاومدارس کشو،پارکها، فضای سبز و معابر هر یک باید به نسبت نیاز خود کانکس خریداری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید