‌کانکس خودپرداز سیار و ثابت ATM

فهرست مطالب

کانکس خودپرداز سیار و ثابت ATM کانکس سازان با ایمنی کامل و مستحکم : در بسیار از مواقع نیاز به ایجاد و استقرار محل‌های پرداخت‌کننده بانک و وجود دستگاه‌های خودپرداز بانکی وجود دارد. که به دلایل مختلف از جمله احداث شعبه جدید و یا تکمیل کنفرانس و نمایشگاه بعداً از بین می‌رود و خودپرداز جا‌به‌جا می‌شود. در این حالت ازکانکس خودپرداز سیار نصب شده بر روی محورهای چرخدار استفاده می‌شود.

مشخصات کانکس خودپرداز سیار

این سازه یک کانکس چرخدار به طول ۳ متر و عرض ۲ متر است که می‌تواند ۲ یا ۳ دستگاه خودپرداز (بسته به نوع طراحی مقطع عرضی یا طولی) را در خود جای دهد. یکی از ویژگی‌های آن مجهز بودن به دو چرخ مجهز به فنر و کمک فنر برای جلوگیری از آسیب‌های شدید است. و با اتصال به خودروی مخصوص قابل استفاده است. در واقع این فعالیت برای مسافت‌های کوتاه است. گاهی اوقات در قسمتی از مجموعه جای مناسبی پیدا می‌کند. و برای جابه جایی در مسافت‌های طولانی این سازه‌ها از جرثقیل و ماشین‌های حمل بار استفاده می‌کنند. زیرا این سازه‌های مکانیزم فرمان و کنترل ندارند و در سرعت‌های بالا قابل کنترل نیستند.

‌کانکس خودپرداز سیار و ثابت ATM

تفاوت کانکس خودپرداز سیار با خودروهای عابر بانک

سازه‌های عابر بانک سیار دائمی روی کامیون‌های سبک نصب شده‌اند، اساساً تفاوت با خودپرداز سیار این است که این سازه برای جابجایی مکرر طراحی شده است و می‌توان به طور مداوم بدون نیاز به یدک‌کش جداگانه جابجا کرد.مشکل این است که با این نوع ساخت، قیمت خودرو نیز به هزینه کار تکمیل شده اضافه می‌کند. و هزینه کل ساخت را به میزان قابل توجهی (تقریباً ۵ برابر) افزایش می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت که این کانکس خودپرداز سیار یا کیوسک است. اما توانایی حمل خود به خود یا حرکت در جاده را ندارد. و به یک وسیله نقلیه جداگانه نیاز دارد. اما هزینه ساخت آن بسیار کمتر است. بنابراین در اکثر موارد کانکس خودپرداز سیار را انتخاب می‌کنند.

ساخت کانکس خودپرداز سیار

در ساخت و تولید دستگاه‌های خودپرداز تخصصی حساسیت منحصر به فردی لازم است. زیرا باید تمام عناصر کارآمدی، زیبایی، امنیت و دوام به طرز هنرمندانه‌ای در ساختار آن‌ها ترکیب شود. تا یکی از آن‌ها به دیگری آسیب نرساند. از سوی دیگر، بانک‌هایی با نام‌ها و برندهای مختلف به دنبال زیرساخت اختصاصی خودپرداز هستند که بر چالش ایجاد این زیرساخت می‌افزاید. کانکس سازان سه مرحله زیر را در فرآیند تولید کیوسک اجرا کرده‌ایم و مطمئن هستیم که تمام موارد و انتظارات را پوشش می‌دهیم.

۱- طراحی

مانند همه محصولات در اینجا، طراحی یک دستگاه خودپرداز اساسی‌ترین مرحله است. که توسط آن طرح‌های مختلف مورد آزمایش و ارزیابی قرار می‌گیرند. از جمله در طراحی توسط بانک مورد نظر، از نظر کمی و کیفی، همه نقاط اندازه‌گیری شده را قرار دهید. .

۲- جزئیات و نقشه ها

پس از انتخاب و تکمیل طراحی کنترل بانک، نوبت به ترسیم جزییات و نقشه‌های مشخصات داخلی عابر بانک از جمله محل دقیق دریچه‌ها، یو پی اس داخلی، ژنراتور (در صورت نیاز) و سایر جزئیات عملیاتی و اطلاعات مربوطه است. تمامی جزئیات کار و جزییات ریز و درشت یعنی افزایش زیبایی و کارایی سازه در حال حاضر برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است.

۳- ساخت کانکس خودپرداز

در این مرحله ساخت طبق نقشه‌های ترسیم شده در مرحله قبل، مراحل تولید و توسعه از شاسی و قاب تا رنگ آمیزی و نصب چراغ‌ها و جزئیات را طی کرد و به نصب دستگاه خودپرداز به بانک سفارش دهنده تحویل داده شده، تبدیل می‌شود.

مهم‌ترین مزیت کانکس خودپرداز سیار

دستگاه خودپرداز می‌تواند جایگزین مناسبی برای بانک‌هایی باشد که در این مکان شعبه ندارند. و با خدماتی مانند انتقال وجه، افتتاح حساب، نقدینگی چک، اطلاع از تغییرات اخیر حساب و … می‌تواند بهترین راه حل در این زمینه باشد، کوتاه‌ترین زمان ممکن بانک‌ها به منظور جلب مشتریان بیشتر و پیشروی در رقابت، به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم جامعه، معرفی چنین دستگاه‌هایی را علاوه بر کیوسک‌های خودپرداز، در برنامه کاری خود قرار دادند.

  • کانکس خودپرداز سیار در توقفگاه‌های جاده‌ای

در جاده‌ها، به خصوص در ایستگاه‌های شلوغ، می‌توانید از این سازه برای رفع نیازهای افراد استفاده کنید.

  • تبلیغ موثر برای بانک

بسیاری از بانک‌ها می‌توانند از این طرح که برای افزایش قابلیت اطمینان بانک خود طراحی شده است، گسترش دهند. زیرا باجه خودپردازهای سیار در مکان‌هایی نصب می‌شوند. که امکان ورود به بانک وجود ندارد. در این زمان علاوه بر افزایش ارزش محل، نیازهای بانکی افراد در زمینه واریز و برداشت وجه و پرداخت فیش، خرید شارژ و … به راحتی در چند دقیقه انجام می‌شود.

  • ارائه خدمات بانکی در روستاها و مناطقی که تعداد سکنه آنها کمتر از تعداد مورد نیاز برای ایجاد شعبه مستقل است.
  • کاهش هزینه راه اندازی شعب بانک برای جذب مشتری و ارائه خدمات.
  • ایجاد رونق کسب و کار برای فروشندگان سیار در جشنواره‌ها.
  • در شهرها به عنوان بیلبورد برای بانک‌ها برای تبلیغ شعارهای تبلیغاتی یا خدمات جدید خود استفاده شود.
  • در دسترس بودن بیشتر در خیابان‌های شلوغ و جذب مشتریان بیشتر برای بانک بدون نیاز به راه اندازی شعب متعدد.
  • نصب در مجموعه‌هایی مانند دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و صنایع بزرگ، ادارات و مراکز تجاری جهت ارتقای رضایت‌مندی از خدمات بانکی.

قیمت کانکس ATM

هزینه ساخت و قیمت نهایی غرفه خودپرداز را بدون در نظر گرفتن طراحی، ابعاد و ویژگی‌های خاص نمی‌توان تخمین زد. و تنها پس از اطلاع از این ویژگی‌ها می‌توان قیمت سازه را تخمین زد. بنابراین نمی‌توان از واحدی مانند متر مربع یا ابعاد قیمت و عدد پیش فرض را قرار دهید.

با کانکس سازان سفارش خود را اختصاصی کنید

پس از شناخت عوامل تعیین‌کننده قیمت کانکس خودپرداز سیار، می‌توانید آخرین قسمتی که در این مقاله قرار داده ایم را نیز مطالعه کنید. تا با نحوه خرید کانکس خودپرداز سیار، تهیه فرم این محصول و موارد دیگر آشنا شوید.  شما می‌توانید با ارتباط حضوری (تهران) و غیر حضوری (تلفنی آنلاین) با کارشناسان و متخصصان کانکس سازان صحبت کنید، و از اولین سرویس که مشاوره است بهره مند شوید. هنگامی که ما خدمات مشاوره رایگان طراحی و ساخت عابر بانک را ارائه می‌دهیم. در ابتدای گفتگو متخصص ما هزینه شما را با توجه به بودجه شما برآورد می‌کند.