کانکس غرفه بازیافت + راهنمای خرید

فهرست مطالب

وجود کانکس های غرفه بازیافت شرکت کانکس سازان در محیط های عمومی همچون پارک ها امری ضروری است. متخصصان و سازندگان، با طراحی و ساخت کانکس های غرفه بازیافت گامی بلند در عرصه حفظ و نگهداری از طبیعت برداشته اند. این کانکس دارای یک مخزن عایق و بسیار بزرگ برای قرار دادن بازیافت های خشک و تر است تا کاربران بتوانند زباله های بازیافتی خود را درون آن ها قرار دهند. جالب است بدانید در برخی از کانکس های غـرفه بازیـافت دفتر مخصوص متصدی نیز وجود دارد و افراد می توانند را ارائه زباله های بازیافتی خود به او، جوایز نفیسی را دریافت نمایند. نا گفته نماند که کانکس های غرفه بازیافت فقط برای ارگان شهرداری تولید می گردد.

تجهیزات کانکس غرفه بازیافت

برای آن که متصدیان غـرفه بازیـافت بتوانند از این کانکس استفاده خوبی داشته باشند. متخصصان تجهیزاتی همچون سطل های مجهز به سیستم آبگیر، هواکش و فن بلوور برای جلوگیری از تجمع بو نامطبوع، بوگیر و خوشبوکننده، قفسه جایگذاری بازیافت های با ارزش. و سیستم ثبت تعداد و میزان زباله های بازیافت توانسته اند کانکس های مجهز و پر امکانات غرفه بازیافت را به بهترین شکل ممکن به تولید برسانند.

کانکس غرفه بازیافت کانکس سازان

نحوه ساخت کانکس غرفه بازیافت

ساخت کانکس های غـرفه بازیـافت با دیگر کانکس ها کمی متفاوت است. ابتدا متخصصان اسکلت های فلزی فولادی را به یکدیگر با ابعاد مورد نیاز مشتریان به یکدیگر جوش می دهند. پس از آن، در قسمت پایین اسکلت های فولادی لوله هایی را به منظور تخلیه آب موجود در سطل های زباله های بازیافتی نصب می نمایند. پس از آن، با ورق های ضد رطوبت و پوسیدگی اطراف اسکلت را می پوشانند.

در مرحله بعد ساخت کانکس غرفه بازیافت، متخصصان قسمت داخل یعنی سقف، کف و دیواره ها را به وسیله فوم نانو عایق بندی می نمایند. تا هوای سرد یا گرم بیرون سبب از بین رفتن زباله های بازیافتی با ارزش نگردد. سپس یک لایه چوب نئوپان با طرح و نقش های زیبا بر روی عایق ها قرار می دهند. تا جلوه داخل کانکس های غـرفه بازیـافت زیبا تر شوند. در مرحله آخر، بخشی از کانکس های غرفه بازیافت را به متصدیان اخصاص می دهند. و یک دفتر کوچک برای آن ها درون کانکس در نظر می گیرند.

آیا کانکس غرفه بازیافت برای هر مکانی مناسب هستند؟

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، متخصصان این کانکس ها را به گونه ای طراحی نموده اند که در برابر تمامی شرایط حتی نم و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. وجود ورق های گالوانیزه در ساخت این کانکس ها سبب شده تا مقاومت آن ها در برابر فرسایش و پوسیدگی چندین برابر افزایش یابد. علاوه بر آن، کانکس های غـرفه بازیـافت به سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدرن نیز مجهز هستند تا متصدیان بتوانند در گرم ترین و سرد ترین آب و هوا ها از این کانکس استفاده نمایند و لذت ببرند.

عوامل موثر بر روی قیمت کانکس غرفه بازیافت

یکی از عوامل بسیار مهمی که بر روی قیمت کانکس های غـرفه بازیـافت تاثیر بسزایی دارد، ابعاد است. به طور معمول کانکس های غرفه بازیافت در ابعاد ۲*۶ و ۳*۸ ساخته و تولید می شوند. اما اگر بخواهید اندازه این کانکس بیش از حد مجاز باشد. باید قیمت بالا تری را پرداخت نمایید. عوامل دیگری همچون تجهیزات نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت کانکس های غرفه بازیافت دارند. در برخی از شرایط افراد مجبور هستند. از این کانکس ها در آب و هوایی بسیار سرد یا بسیار گرم استفاده نمایند. در این مواقع متخصصان با نصب سیستم های حرارتی و برودتی بر روی این کانکس ها، این مشکل را به بهترین شکل برطرف می نمایند. و قیمت آن را کمی افزایش می دهند.

سیستم الکتریکی

کانکس های غرفه بازیافت امروزی مجهز به سیستم الکتریکی بسیار پیشرفته و مدرنی هستند. متخصصان برای آسان تر شدن کار متصدیان، سیستم های خشک کن برقی را در سطل های بازیافت تر قرار داده اند تا زباله های بازیافتی در مدت زمان بسیار کمی خشک شوند. علاوه بر آن، سیستم الکتریکی این کانکس ها دارای طراحی دقیقی هستند تا بتوانند از هرگونه اتصالی، آتش سوزی و برق گرفتگی جلوگیری و پیشگیری نمایند. ناگفته نماند که سیستم الکتریکی این کانکس ها در امنیت غرفه بازیافت نیز نقش بسزایی را ایفا می کند.

مشاوره خرید

برای خرید کانکس های غـرفه بازیـافت راه و روش های بسیار زیادی وجود دارد. اما برای آن که بتوانید خرید خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید و خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. پیشنهاد می شود پیش از خریداری کانکس های غـرفه بازیـافت، محیط مورد نظر را در نظر بگیرید. و با افراد متخصص مشورت کنید. علاوه بر آن، برای آسانی بیشتر کار می توانید کانـکس های غـرفه بازیـافت را به صورت آماده و از پیش ساخته شده از فروشگاه های معتبر کانکس خریداری نمایید. و آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

سخن پایانی

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، کانکس های غـرفه بازیـافت از قیمت نسبتا بالایی نسبت به دیگر کانکس ها برخوردار هستند. در هنگام خرید کانکس غرفه بازیافت، پیشنهاد می شود به نکاتی همچون تست تمامی تجهیزات درون و بیرون کانکس، بررسی اطراف و تست اجزای الکتریکی توجه کنید. تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. و از کانکس مرغوب غـرفه بازیـافت لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید