کانکس و کانتینر اسکان کارگران

فهرست مطالب

کانکس یا کانتینر اسکان کارگری همان کانتینر استاندارد مسکونی می باشد ،جهت استفاده مسکونی بایداز عایق سرما و گرما برخوردار باشد.

این کار به این صورت می باشد که ابتدا کانتینر رفع معایب می شود سپس زنگ زدایی می گردد و بعد توسط جوشکاران از درون با استفاده از پروفیل ۴۰*۴۰ قید بندی می شود و سپس برشکاران ماهر جای درب و پنجره ها راروی بندها مشخص کرده. و سپس در مرحله عایق کاری و بعد دیوار پوش ام دی اف یا پی وی سی انجام می گیرد.

پس از آن کف پوش نصب شده و سپس کانتینر آبندی شده و بعد نقاشی و رنگ آمیزی و در مرحله آخر برق کشی استاندارد انجام می گیرد و به اینگونه کانکس مسکونی آماده به بهره برداری می رسد.جهت مشاهده کانتینرهای مسکونی یا اسکان کارگران به گالری محصولات مراجعه فرمایید.

قیمت کانکس و کانتینر اسکان کارگران

کانکس و کانتینر اسکان کارگران

جهت خرید انواع کانکس و کانتتینر اسکان کارگری و اطلاع از قیمت و نحوه ارسال آن با کارشناسان فروش ما در کانکس سازان تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های این کانکس و کانتینر ها

کانکس اسکان کارگران نسبت به انواع کانکس‏های دیگر، داری فرق و تفاوت‏هایی است. کانکس‏هایی که مخصوص اسکان و استراحت کارگران یک محیط ساخته می‏شوند. باید به تمامی امکانات رفاهی از جمله لوازم خانگی، سرویس بهداشتی و حمام، آشپز خانه و اتاق خواب مجهز باشند.

وجود امکانات در کانکس‏های اسکان کارگران سبب می‏گردد تا آن‏ها بتوانند استراحت بهتری داشته باشند. به همین دلیل متخصصان با استفاده از قطعات و لوازمات مخصوص، کانکس‏های اسکان کارگران را به بهترین شکل ممکن تجهیز نموده اند. البته در نظر داشته باشید که کانکس اسکان کارگران نسبت به انواع کانکس‏های دیگر از قیمت بسیار بالا تری برخوردار است. علاوه بر آن نوع عایق بندی و ساختار کانکس‏های مخصوص اسکان کارگران نسبت به انواع کانکس ‏های دیگر متفاوت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید