کانکس ، باجه و دکه بلیط فروشی

فهرست مطالب

بهترین قیمت کانکس دکه بلیط فروشی را از کانکس سازان بخواهید : ممکن است بار ها در هنگام مراجعه به سینما یا شهر بازی، کانکس بلیط فروشی را در قسمت ورودی آن ها مشاهده کرده باشید. کانکس های بلیط فروشی توسط افرادی متخصص در کارخانجات مدرن و پیشرفته تولید می شوند. و مجهز به امکانات خاص و ویژه ای هستند. در بسیاری از مواقع افراد به دلیل علاقه زیاد به این شغل، برای خرید کانکـس های بلیـط فروشی اقدام می نمایند. شما می توانید برای استعلام قیمت باجه بلیط فروشی با مراکز و فروشگاه های معتبر کانکس تماس حاصل کنید. و قیمت دقیق را از متخصصان بپرسید. علاوه بر آن، اگر توان مالی بالایی ندارید می توانید با مشورت با افراد متخصص و کارشناسی دقیق، برای کانکس بلیط فروشی دست دوم اقدام نمایید و شغل خود را آغاز نمایید.

 در شهر های شلوغ مانند تهران , تبریز , اصفهان , شیراز , مشهد و .. بارها با دکه های بلیط فروشی به ویژه باجه ATM روبرو شده ایم . یکی از محصولات کانکس سازان طراحی و ساخت انواع کـانکـس بلیـط فروشـی می باشد. کانکس سازان با انواع مدلها ها اماده طراحی و ساخت کانـکس و باجه بلیـطـ فروشی می باشد. در ادامه به توضیحاتی در این رابطه می پردازیم..

 

 

کانکس ، باجه و دکه بلیط فروشی

مهمترین کاربرد باجه بلیط فروشی

همانگونه که از نام این کانکس پیداست باجه ای برای فروش بلیط می باشد که در سراسر شهر و در ایستگاه های اتوبوس تعبیه می شود. و مهمترین کاربرد این نوع کانکس می باشد.

همچنین یکی دیگر از کاربردهای آن مکانی برای آسایش متصدی بلیـط فروشـی می باشد البته در برخی از ایستگاه های شلوغ مکانی برای استراحت راننده ها نیز می باشد که در این صورت کانکـس بلـیط فروشـی در اندازه بزرگ طراحی و ساخته می شود. که دارای آبدارخانه و سرویس بهداشتی نیز می باشد.

طرح و نما

بر اساس درخواست و سفارش مشتری کانـکس های بلیـط فروشـی در اندازه و ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شود. روال دریافت سفارش و ساخت بدین صورت می باشد :

  • تماس مشتری
  • ارائه مشاوره رایگان جهت خرید کانکس و معرفی محصولات و پیشنهاد بهترین نوع خرید از طرف مشاورین
  • در نهایت تصمیم مشتری و انتخاب طرح با سلیقه خود مشتری برای کانکس
  • عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت جهت شروع طراحی و ساخت
  • طراحی اولیه کانکس با استفاده از نرم افزار های طراحی توسط متخصصین کانکس سازان
  • ارائه طرح به کارگاه و شروع مراحل ساخت کانکس
  • طراحی و ساخت شاسی و بدنه و انتقال به بخش تکمیل فرایند جهت تجهیز کانکس
  • رنگ آمیزی و در نهایت تحویل سریع و به موقع به مشتری

با تمام این تواصیف در نهایت هر نوع طرح و رنگی که مشتری انتخاب کند کانکس بلیط فروشی طراحی و ساخته می شود. تقریبا می توان گفت که اطراف باجه بلیط فروشی طوری طراحی می شود. که دید کافی داشته باشد به همراه یک ناحیه باز که خرید بلیط از آنجا انجام می شود.

انواع کانکس بلیط فروشی

تقریبا تمام کانکس های سبک مانند دکه روزنامه فروشی. کانکس ATM , کانکس نگهبانی , کانکس سرایداری و … در دو نوع کانکس ثابت و متحرک طراحی و ساخته می شوند لذا کانکس بلیط فروشی نیز در دو نوع زیر ساخته می شود :

  1. کانکس بلیط فروشی متحرک ( کانکس بلیط فروشی سیار و چرخدار )
  2. کانکس بلیط فروشی ثابت

از کانکس های ثابت بیشتر در مواردی استفاده می شود که نیاز به جابجایی سریع و همیشکی وجود ندارد. ولی از کانکس های سیار و کانکس چرخدار بیشتر برای مواردی که همیشه نیاز به جابجایی است استفاده می شود. مثل استفاده از کانـکس بلـیط فروـشی در پارک ها , نمایشگاه های و …

قیمت کانکس بلیط فروشی

همانند هر نوع کانکس دیگری قیمت کانـکس بلیـط فروـشی نیز به ابعاد و طرح و رنگ و مواد مورد استفاده در آن بستگی دارد. هرچه ابعاد کانکس بزرگتر باشد قیمت هم بیشتر خواهد شد و همچنین طرح کانکس هرچه پیچیده تر باشد نیز هزینه طراحی بالا خواهد رفت .

لذا نمی توان قیمت دقیقی را برای ساخت کانکـس بلیط فروـشی سفارشی ارائه داد. اما برای برخی از طرح های اماده از کانکس بـلیـط فـروشی که قبلا طراحی و ساخته شده است و فقط فروش می رسد. قیمت ها تعیین شده اند و با تماس تلفنی شما می توانیم قیمت را برای شما اعلام کنیم .

برای آگاهی از لیست قیمت کانکس های موجود در کانکس سازان می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرد .

کانکس دست دوم

برخی از مواقع نیاز نیست که حتما برای استقرار یک کانکس بلیط فروشی در یک چایگاه از کانکس نو استفاده شود. در این صورت درخواست خرید کانکس دست دوم بلیط فروشی از ما می شود که با ارائه انواع موجود در انبار کانکس سازان مشتری با سلیقه خود یکی را انتخاب می کند. در رابطه با کانکـس بلیـط فروشـی دست دوم نیز باید توضیح دهم که بعد از خرید کانکس دست دوم از فروشنده به صورت کامل این نوع از کانکـس ها بازسازی می شوند. و در حد نوع کارکرد دارند. برای برخی از این نوع کانکس های دست دوم کانکس سازان گارانتی نیز دارد. و ارائه خدمات س از فروش را شامل می شود.

مزایا

  • عایق رطوبتی و حرارتی
  • ساخته شده از ورق های گالوانیزه ضد زنگ
  • قابلیت نصب در هر نوع اقلیم آب و هوایی
  • قابلیت جابچایی آسان
  • نصب و راه اندازی مجدد و استفاده دوباره از کـانکس دست دوم بـلـیط فـروشی
  • مقاوم در برابر زمین لرزه
  • و…
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید