کانکس ویژه بحران و زلزله ، ارسال ۱ تا ۳ روزه

فهرست مطالب

کانکس ویژه بحران ، آماده سازی و ارسال در کمترین زمان ممکن ، به صورت کاربری اختصاصی و عمومی – شرکت کانکس سازان :  شاید از خود بپرسید که کانکس های ویژه بحران چه کاربردی دارند؟ این نوع کانکس دارای تمامی تجهیزات نجات و ضروری برای حوادثی همچون زلزله است. علاوه بر آن، کانکس های ویژه بحران دارای اتاقی هستند که قادر است در برابر حوادث بسیار خطرناک، محافظ جان افراد باشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود، در هر محیطی که حضور دارید به فکر خریداری کانکس های ویـژه بـحران باشید. برای خریداری کانکس ویژه بحران و زلزله دست دوم می بایست ابتدا آن را به طور دقیق کارشناسی کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. کانکس بحران در زمان وقوع بلايای طبيعی و … مورد استفاده قرار می گيرد.

ساختار کانکس ویژه بحران و زلزله

ديوار کانکس بحران با ورق دو ميليمتر شادولاين و اسکلت بسيار قوی ساخته می شود. علاوه بر آن دارای ۸ عدد کرنرفيتينگ در هشت گوشه کانکس بحران است که امکان جابجايی با جرثقيل را تسهيل می نمايد. از دیگر ویژگی های کانکس زلزله می توان به این مورد اشاره کرد که کانـکس بـحران عايق حرارتی ندارد  همچنین کانکس بحران ساختاری شبيه کانتينر دارد وليکن داخل آن طبقه بندی خاصی ايجاد مي گردد.

کانکس ویژه بحران و زلزله

مهمترین فاکتور کانکس بحران

استحکام کانکـس بحـران مهمترين فاکتور طراحی آن به شمار مي رود. دلیل استحکام بالای کانکس بحران این است که در شرایط غیر معمول باید مورد استفاده قرار بگیرد .

کانکس دست دوم

کانکس سازان همیشه بهترین خریدار کانکس دست دوم از فروشندگان می باشد و بهترین قیمت را پیشنهاد خواهد داد . در این بین خرید و فروش کانکس دست دوم ویـژه بحـران و زلزله نیز از امتیاز بالایی برخوردار است و به دلیل کمک رسانی ما بهترین و بالاترین قیمت رابه فروشندگان پیشنهاد خواهیم داد. برای کسب اطلاعات لازم در جهت خرید و فروش کانـکس ویـژه بحـران دست دوم می توانید با ما در ارتباط باشید

کاربردهای کانکس ویژه بحران

همانطور که از نام این نوع کانکس پیداست در مواقع بروز حوادث طبیعی مانند سیل , زلزله , آتشفشان و… کاربرد زیادی خواهد داشت . از کانکس ویژه بحران برای اسکان دادن افراد زلزله زده ( یا هر بلایای طبیعی دیگر ) بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین از کـانکـس ویـژه بـحـران برای مراقبت های پزشکی و اورژانسی نیز مورد استفاده قرار میگیرد . از کـانکس ویـژه بحـران در وسعت بالا می توان بیمارستان صحرایی نیز طراحی کرد . که دارای غرفه های و مطب های مختلفی باشد.

همچنین از کانکس ویژه بحران به عنوان محل اقامت نیرو های امدادی نیز می توان استفاده کرد . از کاربردهای دیگر نیز می توان استفاده به عنوان انبار غذا ودارو در محل زلزله بهره برد .

کانکس سازان و زلزله کرمانشاه

در زلزله اخیر که در غرب کشور و در کرمانشاه و شهر سر پل ذهاب رخ داد بیش از ۴۰۰ نفر از هموطنان عزیز جان خود را از دست داده اند . لذا کانکس سازان در راستای کمک رسانی به زلزله زدگان آمادگی خود را در جهت تولید انبوه کانکس ویژه بحران اعلام کرده است .

برای کسب اطلاع از قیمت جدید می توانید با کارشناسان ما در این باره تماس بگیرید و از راهنمایی های انها برخوردار شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید