کانکس دو قلو و سه قلو

فهرست مطالب

بهترین قیمت کانکس دو قولو و سه قولو : یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب محل سکونت در شرایط سخت و دشوار، انتخاب کانکس ۲ قلو و ۳ قلو است. همانطور که از اسمش پیداست، متخصصان برای ساخت کانکس های دو قولو و سه قلو از دو و سه کانکس استفاده می نمایند و آن ها را به یک دیگر متصل می کنند.

البته در نظر داشته باشید که کانکس های دوقولو و سه قلو از درون نیز به یک دیگر راه دارند. تا کاربران بتوانند از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. جالب است بدانید امروزه در بسیاری از کشور های خارجی، افراد بجای ساخت ساختمان های مسکونی پر هزینه و پر دردسر، از کانکس های دو قلو و سه قلو برای سکونت خود استفاده می کنند. و حتی در برخی از اوقات، قسمتی از کانکس را به کسب و کار خود اختصاص می دهند. و یک فروشگاه کوچک درون آن تاسیس می کنند.

کانکس دو قلو و سه قلو

کانکس دو قلو و چند قلو در ابعاد مختلف مانند:

  • (کانکس ۱۲ در ۶ متر با مساحت ۷۲ مترمربع)
  • (کانکس۵ در ۱۲ متر با مساحت ۵۰مترمربع)
  • (کانکس ۹ در ۱۲ متر با مساحت ۱۰۸ مترمربع)
  • (کانکس۱۲ در ۱۸متر با مساحت ۲۱۶ مترمربع)
  • کانکس در ابعاد بزرگ و با متراژ بالا طبق پلان و درخواست مشتری

پیشرفت امکانات رفاهی ، هزینه مناسب و افزایش سرعت تولید سازه کانکس سبب گردیده، تقاضا برای این محصول به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

کانکس دو قلو یکی از بهترین گزینه ها در مواردی است که به تعداد بیشتری کانکس نیاز است ولی در عین محدودیت بودجه نیز مطرح است. کانکس دوقلو و کانکس دو طبقه در حقیقت یک مجموعه با فضای مفید دوبرابر است. که در عین حال از پرداخت هزینه های اضافی نظیر مسقف نمودن راهروی بین کانکس ها و غیره جلوگیری می نماید.

در طراحی کانکس دوقلو، تمامی اتاق ها و راهروها درون یک نقشه قرار می گیرند. و این نقشه در پلانی که با استانداردهای ساخت کانکس قابل تولید باشد اجرا میگردد.، سپس شاسی دو قسمت کانکس ساخته شده و به صورت مجزا کنار هم نصب می گردد. تا مقاومت و کیفیت بالای سازه حفظ گردد. در مرحله ی بعد اسکلت و نمای خارجی اضافه می گردد و در پایان امکانات رفاهی و نمای داخلی سازه تکمیل می شود.

ویژگی های کانکس ۲قلو

ویژگی منحصر به فرد کانکس دوقلو این است که علیرغم کاربرد کاملا یک پارچه پس از نصب. به جهت سهولت و سرعت و هزینه مناسب به شکل مجزا (۲ تکه) حمل و نقل و نصب می گردند. جهت مشاهده تصاویر کانکس دوقلو ، به گالری محصولات /فولدر کانکس دوقلو مراجعه فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید